lunes, 8 de junio de 2009

Què he aprés? (Tancament del Blog)




En aquest últim missatge del blog de teoria de l'educació 2 no posaré què he aprés. Crec que el meu aprenentatge queda reflectit en tot el semestre, des de el primer dia de classe fins aquestes últimes línies de classe.

El procés d'aprenentatge és això, un procés. En aquestes post els puc expressar és cóm m'he sentit, quins aspectes haig de millorar de la meva manera de treballar, etc.


  • He descobert que existeix una relació entre el mestre i l'alumne. Tenint en compte el rol que cadasqú pot desenvolupar en aquesta relació.

  • He aprés a millorar el meu treball en grup. Crec que encara, tinc aspectes ha millorar, com per exemple confiar més en la feina que fan els altres. (tot i que he fet esforços molt grans).

  • M'he adonat que ha vegades es millor plantejar-se bones preguntes que males respostes.

  • He aprés a fer funcionar un blog. I ha més per extensió també faig anar l'aplicació de googledocs i el googlemaps per altres assignatures.

  • El blog m'ha servit per portar en certa mida, la feina al dia.

  • He volgut sempre poder mirar-me el màxim de blogs de la resta de companys per fer-hi feedback de les seves opinions, a vegades sembla que el que escrivim queda en un espai buit. M'ha agradat poder retornar opinions i poder debatre dintre dels blogs... aquesta part dona molt sentit a la feina del blog.

Ara mateix no tinc més coses a posar.

Únicament la meva valoració de l'assignatura que ha estat positiva, queda malament posar-ho però m'ho he passat bé. Hi ha hagut moltíssima feina però crec que ha merescut la pena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario